باربری مشهد طرقبه حمل بار و اثاثیه ارزان و مطمئن خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد طرقبه حمل بار و اثاثیه ارزان و مطمئن خاور نیسان

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به طرقبه با نام تجاری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت توانسته است ارزانترین و نازلترین قیمت تعرفه نرخنامه و کرایه حمل بار و اثاثیه را به مشتریان خود ارائه نماید. این مجموعه با داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مستقر در تمامی خیابان های شهر مشهد, حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید.

بنابراین اگر میخواهد هرگونه اسباب و اثاثیه منزل را از مشهد به شهرستان طرقبه حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد به طرقبه پایین ترین کرایه را برای شما در نظر گرفته است همچنین در صورتی که کالا اداری و یا تولیداتی دارید که می خواهید به این شهرستان ارسال نمایید ما در باربری مشهد طرقبه بهترین شرایط را هم از نظر سرویس دهی و هم از نظر قیمت به شما ارائه خواهیم داد.

خوشبختانه مجموعه مدیران کارکنان کارگران و رانندگان باربری مشهد به طرقبه مصمم هستند تا حداکثر میزان تخفیفات را به شما عزیزان ارائه نمایند و تا امروز شما قادر نخواهید بود که باربری را در شهر مشهد پیدا نمایید که کرایه آن از نرخنامه و تعرفه های ارائه شده در باربری مشهد ارزانتر باشد.

از سوی دیگه این مجموعه توانسته است با فراهم نمودن انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین مدل بالا جایگاه خود را در بین سایر باربری ها از نظر تنوع ماشین ارتقاء دهد اکنون ما در باربری مشهد به طرقبه خودروهای نیسان – پیکان وانت – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ را در اختیار داریم که در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد.

فاصله مشهد به طرقبه حدودا 31 کیلومتر می باشد که با میانگین سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 20 دقیقه زمان می برد. مکانها و شهرهای اصلی مسیر عبارتنداز: مشهد - پارک ملت مشهد -  کوهستان پارک شادی - سه راه شاندیز، طرقبه - جاده طرقبه -  طرقبه

شهر طرقبه یکی از شهرهای شهرستان طرقبه شاندیز به شمار می‌آید، از جمله آبادی‌های بزرگ طوس قدیم بوده که در میان دره‌های سرسبز رشته‌کوه بینالود واقع گردیده است. طرقبه دارای مراکز متعدد گردشگری است و از مراکز مهم گردشگری استان خراسان به شمار می‌رود. این منطقه کوهستانی زیبا دارای باغ‌ها و پارک‌های زیادی است و به داشتن تپه‌های زیبا و شب‌های خنک در تابستان مشهور می‌باشد و نیز محصولات باغی فراوان از جمله سیب و گیلاس مرغوب دارد.

طرقبه دارای سابقه‌ای تاریخی طولانی بوده و به عنوان یکی از مناطق ولایت توس، با نام ترغبذ در قرون اسلامی شناخته می‌شده است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۲۰٬۹۹۸ نفر (در ۶٬۶۱۲ خانوار) بوده‌است.

از آغاز فعالیت باربری مشهد طرقبه چندین هدف همواره سر لوحه مدیران آن بوده است 1- در حداقل زمان ممکن باید ارزانترین باربری ایران شناخته شده شود. 2- مجهزترین باربری از نظر تنوع انواع خودرو و کارگران و پرسنل شناخته شود. 3- در تمامی خیابان های پرترافیک و با تعداد تماس بالا جهت سفارش سرویس به صورت شبانه روزی مستقر شود.

خوشبختانه این باربری هم اکنون به 3 هدف خود رسیده است و توانسته در تمامی خیابان های مهم مشهد مستقر شود و با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه نسبت به خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغول شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد طرقبه آماده می باشد تا با ارزانترین قیمت بار و اثاثیه شما را از مشهد به طرقبه ارسال نماید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به طرقبه با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به طرقبه با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: